Październik przyniósł mi dwie nowe kampanie: blend-a-med Pro-Expert przez Everydayme i Sznaps dzięki Ambasadzie Trendów. Co prawda paczka ze Sznapsem nie dotarła do mnie w całości, ale zostało co nieco do testowania.
Listonosz przyniósł też kilka próbek. Były to między innymi kapsułki do zmywarki Fairy Platinum All in One, płyn do płukania Lenor Sensitive, kapsułki do prania Vizir (wszystko od Everydayme), czekoladki mleczna i deserowa oraz stewia w kryształkach (wciąż do zamówienia tutaj), kartka perfumowana Boss Ma Vie (można zamówić tu) oraz bulionetki Knorra. Doszły też długo oczekiwane Mapy Polski. Niestety, nie zrobiły na nas wrażenia.
Największym październikowym zaskoczeniem był dla mnie prezent od Streetcom za zaangażowanie w kampanię produktów do mikrodermabrazji Mary Kay. W podziękowaniu otrzymałam kolejny pełnowartościowy kosmetyk tej firmy: żelową maseczkę odświeżająco-nawilżającą. Pierwszy raz spotkała mnie taka sytuacja, było to bardzo miłe.